God Morgon Sverige!

Idag vaknade jag upp brevid Nikke, Jag somna i hanns säng utan att tänka på det och då lägger han sig brevid mej såklart. Lollo sov i beddsoffan där jag också skulle ha sovit igentligen.
Direkt när jag vaknade åkte jag hem för att vara hundvakt åt min hund, men när jag kommer hem är hunden borta. Jag ringde såklart mamma och fråga vart han va och hon sa att hon hade lämnat han hos Mommo och Moffa för hon trodde det var idag jag skulle jobba vilket det inte va. Så nu sitter man här helt själv utan en liten gobit att gosa med...
Ikväll ska jag och Lollo kanske titta när pappa spelar som jag redan har sagt och imorgon ska och Lollo jobba i typ tre timmar!
"Jag hoppas värkligen att jag får lite blogg läsare snart, det skulle ju lixom vara lite kul de =)"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0